co warto wiedzieć o reklamach zewnętrznych
Reklamy zewnętrzne mogą być wykonane w formie:
• samochodowych reklam,
• wolno stojącej tablicy reklamowej,
• szyldu na ścianie budynku,
• dużego bilboardu,
• przestrzennych liter i elementów graficznych,
• transparentu wiszącego nad ulicą w poprzek drogi,
• pionowej flagi łopoczącej na maszcie,
• innej.
Każda z tych reklam wymaga nieco innego podejścia i użycia innych środków, jednak w każdym z tych przypadków przed zleceniem opracowania projektu warto przeprowadzić wizję lokalną w terenie. Pozwala ona zweryfikować wymiary reklamy (czy jest dostatecznie duża), ustalić najkorzystniejsze miejsce w którym może być postawiona, sprawdzić czy nie będzie przysłaniana lub przysłaniała inne obiekty. Często w pomieszczeniu reklama wydaje się być dużą, a po ustawieniu jej w terenie okazuje się zdecydowanie za mała i treści przez to stają się mało czytelne.
Można również wykonać zdjęcia, samochodu lub lokalizacji w terenie.
W przypadku samochodu najprawdopodobniej Państwa auto będziemy mieć w naszych zasobach, lecz gdyby zdażyła się konieczność wykonania zdjęć, wówczas potrzebne będą ujęcia z każdej z obklejanych stron (najlepiej ze wszystkich, z przodu, z tyłu, z lewego boku i z prawego boku) i po jednym ujęciu z perspektywy (z tyłu i z przodu). Proszę również zmierzyć rozstaw osi kół lub inny dłuższy fragment karoserii z dokładnością do 1 cm.
W przypadku lokalizacji reklamy w terenie, istotne są ujęcia z obu stron najazdu samochodem lub innych miejsc istotnych dla czytelności reklamy, pozwolą one wykonać pełną wizualizację terenu z naniesionym projektem reklamy. W takim wypadku proszę również zmierzyć jakiś większy element widoczny na zdjęciu w pobliżu reklamy.
Zmierzone wartości elementów reklam posłużą jako punkt odniesienia i pozwolą w odpowiednich proporcjach wtopić w zdjęcie projektowaną reklamę.
Naturalnie wszystkie te czynności mogą Państwo zlecić naszej firmie.
|